Strona internetowa. To, co jest naprawdę ważne

SKUTECZNA FIRMA JEST ON-LINE.

Rozpoczynamy nowy cykl wpisów na temat zastosowań technologii cyfrowych i komputerów w prowadzeniu małej firmy.

Mała firma to zwykle mały, brak działu IT, lub osoby zajmującej się komputerami lub marketingiem.

Nowe technologie cyfrowe, komputery i Internet to ogromna dla małych firm.

Dzięki temu firma może dotrzeć do ogromnej liczby osób, zaprezentować swoje istnienie i usługi czy produkty.

MASZ FIRMĘ, DZIAŁALNOŚĆ LUB COŚ DO ZAPREZENTOWANIA?

Strona internetowa to najlepszy wybór.

To fundament działania firmy w Internecie, to centrum marketingu i sprzedaży, kontaktu z klientami.

Ale jest parę ważnych spraw.

COŚ, CO JEST BARDZO WAŻNE, A UMYKA UWADZE.

Wiele osób koncentruje się zbytnio na kwestiach technicznych, czyli:

  • platforma do budowania strony,
  • webowe kreatory czy html,
  • jaki hosting, transfery danych,
  • domena, certyfikaty,
  • problemy i aktualizacje,
  • wtyczki i funcjonalności.

To wszystko są ważne rzeczy, istotne i potrzebne, bez nich się nie da postawić strony.

ZBUDUJESZ STRONĘ, MASZ GOTOWĄ I CO DALEJ?

Prawdziwa rzecz zaczyna się dopiero w tym momencie.

Strategia, treść, komunikacja.

CEL STRONY INTERNETOWEJ.

Jaki jest cel strony www, czemu ma służyć. Wizytówka, prezentacja, informacja, sprzedaż?

To bardzo ważna kwestia, bo każda z tych rzeczy oznacza inną zawartość i funkcjonalość.
Po co tworzysz stronę, jaką wartość chcesz dostarczyć odbiorcom?

ODBIORCA. KLIENT.

Do kogo jest skierowana. Grupa docelowa.

Do jakiej grupy osób ma trafiać z przekazem. Każda z nich ma inne potrzeby, problemy, oczekiwania.
Inna grupa odbiorców to inna treść, język, inne sprawy poruszone na stronie.

PIERWSZE WRAŻENIE.

Wygląd. Szablon, kolorystyka.

Jaka powinna być, jaka treść powinna się na niej znaleźć, jaka treść przyciąga uwagę konkretnej grupy klientów.
Czy zawartość jest właściwa pod kątem treści, tekstów, kolorystyki, grafiki dla grupy odbiorców.
To zdecyduje czy odbiorca zostanie na stronie, czy nie.

PRZEKAZ I KOMUNIKACJA.

Masz ofertę, produkty, usługi. Jak przedstawisz zalety i korzyści, co to da odbiorcom? Jak ich to ma zachęcić?
Jakim językiem i tonem, stylem chcesz rozmawiać, komunikować się z odbiorcami. Czy to do nich trafia?

To są tematy do zastanowienia.

Będziemy o tym pisać.

PROJEKT FIRMA RODZINNA. W JAKI SPOSÓB POMAGAMY.

To usługi skierowane do przedsiębiorców i małych firm.

“TWOJA FIRMA” SKUTECZNA FIRMA JEST ONLINE.

Takie usługi to skuteczny biznes w dobrym stylu.

Każda firma potrzebuje takich narzędzi do pracy.

To zmienia wiele w pracy każdej firmy.

POTRZEBUJESZ TYCH RZECZY I USŁUG.

Stworzymy wizytówkę twojego biznesu w Internecie.

Język twojej marki, firmy. Treść, która angażuje i zarabia.

Identyfikacja graficzna. Unikalny wizerunek twojej firmy. Użyj grafiki i obrazu.

Materiały firmowe. Unikalny wizerunek twojej firmy w oczach klienta.

Social media. Stworzenie, prowadzenie profilu firmy. Pomożemy dotrzeć do klientów.

Automatyzacja marketingu. Stworzymy system, który efektywnie pracuje za ciebie 7 dni w tygodniu.

STWORZYMY TO, CZEGO POTRZEBUJESZ.

Oszczędzimy twój czas, zasoby i damy wsparcie.

Dobrego dnia.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *