Strona internetowa małej firmy. Co jest naprawdę ważne.

Mała firma może być skuteczna. Bo skuteczna firma jest online.

Rozpoczynamy nowy cykl wpisów na temat zastosowań technologii cyfrowych i komputerów w prowadzeniu małej firmy.

Mała firma to zwykle mały zespół, brak działu IT, lub osoby zajmującej się komputerami lub marketingiem.

Nowe technologie cyfrowe, komputery i Internet to ogromna okazja dla małych firm.

Dzięki temu firma może dotrzeć do ogromnej liczby osób, zaprezentować swoje istnienie i usługi czy produkty.

Jak dotrzeć do dużej grupy osób?

Strona internetowa to najlepszy wybór.

To fundament działania firmy w Internecie, to centrum marketingu i sprzedaży, kontaktu z klientami.

Ale jest parę ważnych spraw.

To, co jest naprawdę ważne jeśli chodzi o stronę www.

Wiele osób koncentruje się zbytnio na kwestiach technicznych, czyli:

  • platforma do budowania strony,
  • webowe kreatory, czy html,
  • jaki hosting, transfery danych,
  • domena, certyfikaty,
  • problemy i aktualizacje,
  • wtyczki i funcjonalności.

To wszystko są ważne rzeczy, istotne i potrzebne, bez nich się nie da postawić strony.

Odbiorca. Co ma przyciągnąć odbiorcę, klienta?

Masz stronę www i co dalej?

Prawdziwa rzecz zaczyna się dopiero w tym momencie.

Strategia, treść, komunikacja.

Cel strony firmowej. Czy jest jasno określony?

Jaki jest cel strony www, czemu ma służyć. Wizytówka, prezentacja, informacja, sprzedaż?

To bardzo ważna kwestia, bo każda z tych rzeczy oznacza inną zawartość i funkcjonalność.
Po co tworzysz stronę, jaką wartość chcesz dostarczyć odbiorcom?

Odbiorca, to twój klient. Albo potencjalny klient.

Do kogo jest skierowana. Grupa docelowa.

Do jakiej grupy osób ma trafiać z przekazem. Każda z nich ma inne potrzeby, problemy, oczekiwania.

Inna grupa odbiorców to inna treść, język, inne sprawy poruszone na stronie.

Jakie jest pierwsze wrażenie? Czy pasuje do specyfiki firmy?

Wygląd. Szablon, kolorystyka.

Jaka powinna być, jaka treść powinna się na niej znaleźć, jaka treść przyciąga uwagę konkretnej grupy klientów.
Czy zawartość jest właściwa pod kątem treści, tekstów, kolorystyki, grafiki dla grupy odbiorców.
To zdecyduje czy odbiorca zostanie na stronie, czy nie.

Przekaz i komunikacja.

Masz ofertę, produkty, usługi. Jak przedstawisz zalety i korzyści, co to da odbiorcom? Jak ich to ma zachęcić?

Jakim językiem i tonem, stylem chcesz rozmawiać, komunikować się z odbiorcami. Czy to do nich trafia?

To są tematy do zastanowienia.

Będziemy o tym pisać.

Projekt Firma Rodzinna.

Stworzymy to, czego potrzebujesz.

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami i umów się na bezpłatną konsultację.

Nasza strona www – formularz kontaktowy, zapis, zostaw wiadomość.

lub

Wizyta u nas, telefon, mail, Facebook.

Oszczędzimy twój czas, zasoby i damy wsparcie.

Bezpłatna konsultacja pomoże, wyjaśni, dowiesz się szczegółów.

Zapraszamy do współpracy.

Dobrego dnia.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *