Strona internetowa jest ważna dla firmy

INTERNET RZĄDZI NASZYM ŻYCIEM.

W Polsce blisko 80% osób ma dostęp do Internetu.
Więcej niż połowa z nich, czyli ponad 25 milionów aktywnie z niego korzysta .

Średnio dziennie oznacza to korzystanie z komputera i spędzanie w Internecie ponad 4,5 godziny dziennie.
Urządzenia mobilne to dodatkowo 2 godziny dziennie.

To ponad 6 godzin dziennie.

To statystyka, ale liczby i tak mówią za siebie.

SOCIAL MEDIA TO NIE WSZYSTKO.

Z każdym rokiem media społecznościowe są coraz bardziej powszechne i używane.

Jednak okazuje się, że profil firmowy w Social media to nie wszystko.

Strony internetowe nadal są potrzebne, użyteczne, często wręcz niezbędne.

I dla firm i dla klientów.

PO CO MI STRONA INTERNETOWA?

Ilość kanałów komunikacji, w dobie mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych i innych kanałów komunikacji, może sprawiać wrażenie że strona internetowa jest zbędna lub przestarzała.

To może być bardzo mylny pogląd.

Strona internetowa jest bardzo istotna w działalności każdej firmy, to wizytówka twojej firmy w sieci, która może przynieść ci wiele korzyści, jeśli będzie dobrze zaprojektowana i zoptymalizowana.

Dlaczego?

Badania wykazały, że około 70-80 procent osób przed podjęciem decyzji o zakupie, skorzystaniu
z usługi lub podjęciu współpracy z firmą najpierw sprawdza stronę internetową.

Strona internetowa to wizytówka firmy, posiadanie strony to niezbędny wymóg.

Weź to pod uwagę.

POWODY DLA KTÓRYCH WARTO MIEĆ STRONĘ INTERNETOWĄ.

Poniżej zamieszczamy przykłady pokazujące, że warto mieć stronę internetową, jeśli prowadzisz biznes, masz
firmę, lub myślisz o tym.

ZWIĘKSZA ZASIĘG I WIDOCZNOŚĆ W SIECI.

Wyszukiwanie. Ruch w sieci odbywa się za pomocą wyszukiwarek internetowych. W tej sytuacji strona internetowa to narzędzie, które pozwala dotrzeć do większej liczby odbiorców, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Wyniki wyszukiwania to mechanizm, który można wykorzystać.

Dzięki odpowiednim technikom optymalizacji dla wyszukiwarek, możesz poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania i tym samym przyciągnąć więcej ruchu na swoją stronę. Sprawić, by twoja firma była bardziej widoczna dla potencjalnych klientów.

Możesz także wykorzystać inne kanały promocji, takie jak reklamy Google, Facebook czy Instagram, aby kierować ludzi na swoją stronę i zachęcać ich do kontaktu lub zakupu.

Sklep online. Jeśli sprzedajesz biżuterię online, możesz stworzyć atrakcyjne reklamy wideo lub graficzne, które pokażą twoje produkty i skierują zainteresowanych na twoją stronę.

KOMUNIKACJA JEST ŁATWIEJSZA, ZACHĘCA DO SKORZYSTANIA Z OFERTY.

Informacja. Strona internetowa to doskonałe miejsce, gdzie możesz zapewnić swoim klientom wszystkie niezbędne informacje o swojej ofercie, cenach, warunkach współpracy czy sposobach płatności.

Kontakt z klientami. Możesz także umożliwić im łatwy kontakt poprzez formularz, czat, e-mail lub telefon.
Im więcej opcji komunikacji dasz swoim klientom, tym większa szansa, że skorzystają z twoich usług lub produktów.

Usługi. Jeśli oferujesz usługi księgowe, możesz umieścić na swojej stronie kalkulator podatkowy, który pomoże klientom obliczyć swoje zobowiązania i zachęci ich do skorzystania z twojej pomocy.

UŁATWIA BUDOWANIE RELACJI I LOJALNOŚCI KLIENTÓW.

Relacja. Strona internetowa to nie tylko sposób na pozyskanie nowych klientów, ale także dobry sposób na utrzymanie tych którzy są klientami firmy.

Na swojej stronie możesz prowadzić blog, newsletter lub media społecznościowe, aby dzielić się z klientami wartościową wiedzą, poradami czy inspiracjami.

Możesz także oferować im specjalne rabaty, bonusy czy programy lojalnościowe, aby docenić ich zaufanie i zaangażowanie.

Sklep. Jeśli prowadzisz sklep z odzieżą dziecięcą, możesz wysyłać swoim klientom newsletter z poradami dotyczącymi mody dziecięcej oraz informacjami o nowościach i promocjach.

20 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO MIEĆ STRONĘ INTERNETOWĄ:

  • Strona pozwala znaleźć daną firmę.
  • Strona zapewnia zasięg na skalę globalną.
  • Buduje znajomość firmy i marki.
  • Pozwala na pełną kontrolę sposobu prezentacji marki.
  • Witryna podnosi wiarygodność firmy.
  • To doskonała prezentacja oferty.
  • Dobra strona przemawia do klientów.
  • Pozwala na pełną kontrolę i prezentację treści.
  • Nie ma ograniczeń do do sposobu i ilości treści.
  • Ułatwia kontakt w obie strony.
  • Daje dodatkowe kanały komunikacji z klientem.
  • Jest dostępna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
  • Konkurencja ma swoje strony.
  • To nadal najlepsza forma reklamy.
  • Pozwala na obniżenie kosztów reklamy.
  • To centrum działań marketingowych.
  • Strona www oszczędza czas.
  • Pozwala na analizę wielu danych.
  • Automatyzuje część działań.
  • Strona pozyskuje klientów.
  • Pozwala na efektywne pozyskanie klienta.

PROGRAM – TWOJA FIRMA.

PROJEKT FIRMA RODZINNA. CO DAJE PROJEKT.

To pakiet usług skierowanych do małych firm.

PAKIET “TWOJA FIRMA”

Ten pakiet to skuteczny biznes w dobrym stylu.

Każda firma potrzebuje tych narzędzi do pracy.

To narzędzia ważne w pracy każdej firmy.

STWORZYMY TO, CZEGO POTRZEBUJESZ.

Oszczędzimy twój czas, zasoby i damy wsparcie.

Dobrego dnia.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *