Zasoby

Prowadzenie biznesu w dzisiejszych czasach to korzystanie ze wszystkich możliwości jakie dają nowe technologie,

dostęp do informacji i korzystanie z zasobów.


Zasoby – najlepsze praktyki dla biznesu

Prowadzenie biznesu w dzisiejszych czasach to korzystanie ze wszystkich możliwości jakie dają nowe technologie, dostęp do informacji i korzystanie z zasobów. To najlepsze praktyki dla dobrego biznesu.

Tak naprawdę nie ma znaczenia jakiego rodzaju biznes prowadzisz – lokalny, krajowy, czy na jakim rynku jesteś. Wielkość firmy nie jest decydująca. Klucz jest inny. Klucz do powodzenia biznesu zawsze jest ten sam – to wiedza na temat tego co i jak robić, jak masz działać, jakie metody są dobre i skuteczne. Poznaj to, czego oczekuje klient.


Digital Marketing Podstawy
#1

Jedno zdanie może przyczynić się do wzrostu zainteresowania produktem, usługą czy całą Twoją firmą

Zdanie, które wpada w oko i pamięć

Jedno zdanie może przyczynić się do wzrostu zainteresowania produktem, usługą czy całą Twoją firmą. Zanim to jednak zrobi, Twój przekaz musi spełniać kilka warunków – potrzebujesz specjalisty, który o to zadba. Zrób tak, aby nawet krótka treść pracowała dla Twojej firmy.

– Każde słowo to obraz i skojarzenie
– Mózg myśli obrazami, pamiętaj o tym
– Dobry przekaz słowny zapada w pamięć

book-2

Digital Marketing Podstawy
#2

Reklama ma swoje własne reguły. Ich świadomość i znajomość to najskuteczniejszy sposób dotarcia do grupy docelowej

Reklama to reguły, które warto poznać

Reklama ma swoje własne reguły. Ich świadomość i znajomość to najskuteczniejszy sposób dotarcia do grupy docelowej. Aby przygotować lepszy komunikat reklamowy, a w efekcie osiągnąć to, co chciałeś, jednocześnie przekraczając Twoje oczekiwania.

– Znaj i stosuj zasady dobrej reklamy
– Określ i docieraj do grupy docelowej
– Komunikat skuteczny w dotarciu do odbiorców


Digital Marketing Poradnik

To dzięki odpowiedniej nazwie nie tylko przyciągasz klientów, ale pozostaniesz w ich pamięci na długo. Niezależnie od tego, czym się zajmujesz.

Kluczowy obszar, który buduje świadomość marki

Nazwa to kluczowy obszar wokół którego skupia się tożsamość danej firmy. Zależy od niego na przykład skuteczność budowania świadomości marki. To dzięki odpowiedniej nazwie nie tylko przyciągasz klientów, ale pozostaniesz w ich pamięci na długo. Niezależnie od tego, czym się zajmujesz.

– Pamiętaj o kluczowych obszarach
– Skutecznie buduj świadomość marki
– Działaj tak, aby pozostać w pamięci odbiorców


Blog i wiadomości Zajrzyj na nasz blog

Blog Projekt Firma Rodzinna. Tu znajdziesz informacje na tematy, które pomogą Ci w biznesie, odpowiedzi na pytania. Zastosowania naszych usług. Informacje, które są przydatne w prowadzeniu biznesu

Słowa to podróż emocjonalna

Używasz słów na co dzień, to naturalna forma komunikacji. Jednak każde słowo to znaczenie i obraz, co przekazujesz…


Magia słów. Po to jest copywriting

Codziennie komunikujemy się ze światem i ludźmi. Najczęściej za pomocą słów. A każde słowo to skojarzenie. To też magia…


Wszyscy jesteśmy artystami

Mózg myśli obrazami. Jak przekazać innym to, co masz w głowie, każdą myśl, skojarzenie, czy obraz. Wszyscy jesteśmy artystami….