PARĘ PRZYDATNYCH RZECZY.
MOŻE TEŻ DLA CIEBIE.
PROWADZIĆ SKUTECZNY BIZNES TO NIEŁATWA SPRAWA.
Piszemy na tematy biznesowe, bo sami jesteśmy przedsiębiorcami. To oznacza, że rozumiemy ludzi, którzy prowadzą biznes czy działalność.
Wymiana doświadczeń, wzajemne wspieranie się, przekazywanie przydatnych informacji to rzecz, która jest po prostu potrzebna i ma sens.
Często słyszymy, że jest trudny rynek, trudny klient. To obiegowe opinie. Nie do końca tak jest.
Często po rozmowie okazuje się, że problemem jest brak wiedzy i informacji.
Dlatego o tym piszemy.
Bo wyjście są dwa.
Albo zrobić to samemu, albo skorzystać z usług kogoś, kto ma wiedzę i informację, czy też wie jak to trzeba zrobić.
No i nie każdy ma czas, żeby zrobić wszystko samemu.
Ostatnio padło takie zdanie…
„… muszę mieć czas na prowadzenie biznesu, te rzeczy zajmują mi za dużo czasu …”
PARĘ RZECZY, KTÓRYCH ZAWSZE POTRZEBUJESZ.
Jedna z nich to strona www.
Wiele osób myśli, że wystarczy mieć stronę, a reszta zrobi się sama. Tak nie jest.
To tylko techniczna strona zagadnienia.
COŚ, CO JEST BARDZO NIEDOCENIANE.. CONTENT, CZYLI TREŚĆ.
Content, czyli treść.
W dobrej treści tkwi ogromny potencjał.
Ale ważne, aby ta treść była wartościowa, niosła informację, która przekazuje odbiorcom
coś nowego. Być może nawet dla nich odkrywczego.
Która nie tylko niesie informację, ale też daje wiedzę.
Promowanie takiej treści to marketing treści.
Czyli przekazywanie odbiorcom dobrej jakości treści.
Czy twoja firma ma strategię w tym zakresie?
KONTEKST, CZYLI JAK FIRMA PROMUJE TREŚĆ.
Kolejna rzecz.
Każda treść to niezbędny element każdej strategii promowania firmy, biznesu czy usługi.
To teksty, które nie muszą mieć poetyckiego charakteru.
Przede wszystkim są kierowane do odpowiedniej grupy odbiorców, grupy docelowej.
Kontekst to po prostu umiejscowienie treści w odpowiedniej konwencji. Konwencja to ujęcie
tematu w zakresie nośnym dla nadawcy, odbiorcy, w konkretnym czasie i miejscu.
To ciągły proces komunikacji.
Komunikacja z właściwymi osobami, za pomocą odpowiednich treści, na przykład tekstów,
w momencie, który jest najbardziej trafiony dla tych osób.
I to jest kontekst marketing.
Treść nie może funkcjonować bez kontekstu, tak jak kontekst nie może funkcjonować bez treści.
Każda treść wymaga umiejscowienia w kontekście.
Masz strategię w tym zakresie?
BUDUJ RELACJE, TO WSPIERA TWÓJ BIZNES.
Coś, co wiadomo już od wielu lat.
Odpowiednia treść to doskonały sposób na budowanie relacji.
To jest cel dobrej treści.
Wiadomo, że wszystko jest procesem zakupowym, ale dobra treść łączy zalety twojego produktu
lub usługi na poziomie intelektualnym oraz emocjonalnym. Oba te elementy stają się z kolei
motorem procesu zakupowego.
Po to jest Twoja strona www. To nie ma być skład sloganów reklamowych. To ma być miejsce,
które jest początkiem budowania relacji z twoim odbiorcą, który stanie się klientem.
CZY POTRAFISZ TO WSZYSTKO ZROBIĆ SAMODZIELNIE?
Albo nauczysz się tego, albo skorzystasz z pomocy.
Tym się zajmujemy.
Zajrzyj do nas.
PROJEKT FIRMA RODZINNA. NASZE USŁUGI:
Strony internetowe www. Od projektu do wykonania.
Copywriting – dobra treść. Teksty do wszelkich zastosowań.
Grafika i usługi graficzne – logo, banery, elementy graficzne.
Projekty i design – wizytówki, teczki, foldery, ulotki.
Social Media. Od projektu do wykonania.
STWORZYMY TO, CZEGO POTRZEBUJESZ.
Dobrego dnia.
Nasze serwisy:
Firma Rodzinna „Projekt”:
strona www: https://projektfirmagdynia.com.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.gdynia/
Speclab Komputery i Nowe Technologie:
strona www: https://speclabfirma.pl/
Sklep On-Line: https://speclabkomputery.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/speclabserwis/
Projekt Nieruchomości:
strona www: https://www.projektnieruchomosci.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/projekt.biuro/
Projekt Blog: https://www.projektnieruchomosci.pl/aktualnosci.html/
U Andżeja – sklep On-Line dla psów:
Strona www: https://www.uandzeja.pl/
Goya Art – Biżuteria ozdobna:
Facebook: https://www.facebook.com/goya.hand.made/
Margo. Zdrowie i uroda:
strona www: https://www.facebook.com/margo.zdrowieiuroda/