Potrzebujesz dobrej treści w promocji firmy.

Jakie skojarzenie obudzisz w głowie klienta?

Prowadzenie firmy to umiejętność przyciągania klientów.

Copywriting to świetny sposób.

Jednak wiele osób nie docenia roli dobrej, atrakcyjnej treści.

Każde słowo to obraz i skojarzenie.

Właściwe słowa budzą skojarzenie.

Tak działa ludzki mózg.

Umiesz to odpowiednio zastosować?

Magia, którą tworzą słowa.

Masz firmę? Prowadzisz działalność?
Prowadzisz biznes?
Pracujesz z klientem?
Świadczysz usługi?
Sprzedajesz?
A może po prostu piszesz?

Niezależnie od tego, co robisz, czym się zajmujesz, na czym polega twoja praca, biznes, czy zajęcie.

Niezależnie od tego czy Ci się to podoba albo nie.

Ze względu na klienta zawsze potrzebujesz dobrej treści.

Potrzebujesz dobre, atrakcyjnej, wciągającej treści.

Dlaczego?

Bo od tego zależy uwaga klienta.

Żyjemy w czasach, w których nawet najlepszy biznes, zajęcie czy produkt nie znajdzie klienta lub nabywcy.
Jeśli nie będzie dobrze pokazany. Za pomocą dobrej, wartościowej treści.

Po to jest właśnie copywriting.

Copywriting to proces.
Proces tworzenia treści.
Wartościowych treści.

Najczęściej jest to proces tworzenia treści mających zastosowanie na stronach internetowych, reklamach i materiałach promocyjnych.

Każdy tekst, który czytasz.. ktoś napisał. Oddał swoje myśli.
Tak naprawdę, to myśli i emocje przelane na tekst.
Kiedy czytasz, w głowie pojawiają się obrazy i skojarzenia, często również emocje.

Radość, zaciekawienie, smutek, ciekawość, wzruszenie, zadowolenie.

Na tym polega magia słów.

Tak jesteśmy skonstruowani, jako ludzie. Tak działa mózg.

Taki proces ma za zadanie przyciągnąć uwagę odbiorcy, skupić uwagę i zainteresować, a w efekcie spowodować podjęcie
określonego działania.

Na przykład sprawdzenie danej informacji o produkcie lub usłudze.

W efekcie podjęcie decyzji o skorzystaniu z danego rozwiązania lub usługi.

Odpowiednie słowa powodują podjęcie decyzji i działanie.

Treści publikowane w ten sposób nie zawsze muszą mieć też charakter reklamowy, czy sprzedażowy.
Jednym z celów jest często budowanie świadomości marki, kreowanie jej pozytywnego wizerunku oraz wspieranie podstawowych celów firmy.
Przyciąganie uwagi. To dobry sposób na zwiększony ruch na stronie, ilość odwiedzin, przywiązanie klienta.

Dopiero potem jest podjęcie decyzji.

To nic złego ani niewłaściwego.

Ale jest bardzo istotna rzecz, którą trzeba brać pod uwagę.

Takie działanie ma tylko wtedy sens, kiedy trafia w potrzeby czytającego.
Tak więc zanim powstanie taka treść, trzeba sobie zadać pytanie do kogo i w jakie potrzeby ma trafić.

Prowadzisz biznes?
Sprzedajesz?
Pracujesz z klientem?

Może jeszcze tego nie wiesz, ale potrzebujesz dobrej treści.

Dobrego dnia.

Projekt Firma Gdynia.

Stworzymy to, czego potrzebujesz.

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami i umów się na bezpłatną konsultację.

Nasza strona www – formularz kontaktowy, zapis, zostaw wiadomość.

lub

Wizyta u nas, telefon, mail, Facebook.

Oszczędzimy twój czas, zasoby i damy wsparcie.

Bezpłatna konsultacja pomoże, wyjaśni, dowiesz się szczegółów.

Zapraszamy do współpracy.

Dobrego dnia.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *