SKUTECZNA FIRMA JEST ONLINE.
PORADNIK. KOLEJNE KROKI.
Internet zmienił naszą rzeczywistość, zmienił sposób, w jaki ludzie żyją, pracują i robią zakupy. Coraz więcej osób korzysta z Internetu, aby znaleźć informacje, rozwiązać problemy, zaspokoić potrzeby i spełnić marzenia.
Według raportu [Digital 2023] z marca 2023 roku, na świecie jest już ponad 5 miliardów użytkowników Internetu, co stanowi 64% populacji. W Polsce liczba ta wynosi ponad 32 miliony, to prawie 84% populacji.
To oznacza, że Internet jest nie tylko ogromnym rynkiem, ale także ogromną szansą dla małych firm usługowych, które chcą się rozwijać i osiągać sukcesy.
Jeśli prowadzisz małą firmę usługową, prawdopodobnie masz swoich stałych klientów i polegasz na poleceniach i reklamie ustnej.
Ale czy wiesz, że możesz zwiększyć swoje obroty, zasięg i reputację dzięki Internetowi?
Internet umożliwia twojej firmie dotrzeć do nowych klientów, którzy szukają usług takich jak Twoje w wyszukiwarkach, mediach społecznościowych lub innych stronach internetowych.
Dzieki temu możesz utrzymywać kontakt i relacje z obecnymi klientami, którzy mogą być zainteresowani dodatkowymi usługami lub polecić Cię innym. To możliwość budowania wiarygodnośi i autorytetu, jako eksperta w swojej branży, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem za pomocą treści online. W ten sposób możesz tworzyć dodatkowe źródła dochodu, poprzez sprzedaż produktów cyfrowych lub subskrypcji związanych z Twoimi usługami.
TWOJA FIRMA MUSI ZAISTNIEĆ W SIECI.
Aby skorzystać z tych wszystkich korzyści, musisz jednak przenieść swoją małą firmę usługową do Internetu.
To nie jest trudne ani kosztowne, jeśli wiesz, jak to zrobić.
W kolejnych artykułach dowiesz sie jak krok po kroku, jak przenieść swoją małą firmę usługową do Internetu – od określenia grupy docelowej i propozycji wartości, przez stworzenie strony internetowej i rejestrację domeny i hostingu, po zadbanie o SEO i promocję swojej strony internetowej.
To poradnik dla początkujących, więc nie musisz mieć żadnych specjalnych umiejętności technicznych ani dużego budżetu na marketing. Wystarczy trochę czasu, chęci i kreatywności.
Gotowy? Zaczynamy!
INTERNET TO KANAŁ INFORMACJI I KOMUNIKACJI.
Internet jest nie tylko źródłem informacji, rozrywki i komunikacji, ale także potężnym narzędziem biznesowym, które może pomóc Ci rozwinąć swoją małą firmę usługową.
Niezależnie od tego, czy oferujesz usługi księgowe, prawne, fotograficzne, konsultingowe czy inne, możesz skorzystać z zalet Internetu, takich jak:
- Zwiększenie zasięgu i widoczności Twojej firmy
- Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi
- Budowanie wiarygodności i reputacji jako eksperta w swojej branży
- Oszczędzanie czasu i pieniędzy dzięki automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych
- Tworzenie dodatkowych źródeł dochodu poprzez sprzedaż produktów cyfrowych lub subskrypcji
ZANIM ZACZNIESZ PRZEJDŹ KROK NUMER 1, TO BARDZO WAŻNE DLA OSIĄGNIĘCIA DOBRYCH EFEKTÓW.
KROK 1.
Zdefiniuj swoją grupę docelową i propozycję wartości.
Pierwszym krokiem jest określenie, do kogo kierujesz swoje usługi i co je wyróżnia na tle konkurencji.
Musisz znać potrzeby, problemy, cele i preferencje swojej grupy docelowej, aby móc dostosować swoją ofertę i komunikację do nich.
Zdefiniuj swoją propozycję wartości, czyli krótkie i jasne stwierdzenie, co oferujesz swoim klientom i jakie korzyści im to przynosi.
Twoja propozycja powinna być unikalna i przekonująca, aby wyróżnić się na rynku.
Kolejne kroki w następnych wpisach.
PROJEKT FIRMA RODZINNA.
STWORZYMY TO, CZEGO POTRZEBUJESZ.
Pomożemy Ci.
Oszczędzimy twój czas, zasoby i damy wsparcie.
Strona www – formularz kontaktowy lub telefon, mail.
Kontakt na naszej stronie.
Dobrego dnia.