KOMPUTERY, INTERNET I MARKETING, TEGO POTRZEBA MAŁEJ FIRMIE.
Mała firma, jeśli umiejętnie zastosuje te rzeczy to ma dzięki temu ogromne możliwości.
Marketing cyfrowy – online to zestaw działań promocyjnych, które wykorzystują różne kanały i technologie cyfrowe.
To Internet, media społecznościowe, e-mail, aplikacje mobilne, reklamy online, wyszukiwarki, itp.
Cel marketingu to dotarcie do potencjalnych i istniejących klientów, zbudowanie i podtrzymanie z nimi relacji, zbudowanie świadomości marki firmy. W efekcie doprowadzenie do sprzedaży produktów lub usług. Efekt końcowy to budowanie lojalności klienta wobec firmy.
Marketing cyfrowy pozwala na bardziej precyzyjne i elastyczne docieranie do odbiorców. Daje możliwość mierzenia efektów kampanii promocyjnej – reklamowej w czasie rzeczywistym. Pozwala na personalizację komunikacji i oferty.
Daje duże możliwości w zakresie interakcji i angażowania odbiorców.
MARKETING ONLINE.
Marketing online to wszelkie działania promocyjne prowadzone za pośrednictwem Internetu. .
Najpopularniejsze rodzaje marketingu online:
SEO – SEARCH ENGINE OPTIMIZATION.
Optymalizacja stron internetowych lub zamieszczonych treści pod kątem wyszukiwarek. Działania te poprawiają ich widoczność i pozycję w wynikach wyszukiwania.
SEM – SEARCH ENGINE MARKETING.
Płatna reklama w wyszukiwarkach internetowych, np. Google Ads. Tego typu działanie pozwala na wyświetlanie ogłoszeń w wynikach wyszukiwania lub na stronach partnerskich.
SOCIAL MEDIA MARKETING – SMM.
To promocja marki, produktów lub usług za pomocą mediów społecznościowych, np. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, itp. To pozwala na tworzenie i publikowanie treści organicznych, jak i uruchamianie płatnych kampanii reklamowych.
E-MAIL MARKETING.
To wysyłanie wiadomości e-mail do wybranej grupy odbiorców w celu informowania o ofercie, budowania relacji, zachęcania do zakupu lub budowania lojalności klientów.
CONTENT MARKETING.
To proces tworzenia i rozsyłania wartościowych i użytecznych treści dla odbiorców, np. artykułów blogowych, e-booków, podcastów, wideo, infografik, itp.
Cel to przyciąganie uwagi, generowanie ruchu na stronie internetowej, budowanie zaufania i autorytetu marki, oraz zamiana odbiorców w klientów.
INFLUENCER MARKETNIG.
Współpraca z osobami mającymi duże zasięgi i wpływ na swoich obserwujących w mediach społecznościowych lub innych platformach cyfrowych.
Chodzi o wykorzystanie mechanizmu zaufania i wiarygodności influencerów do promocji marki, produktu lub usługi wśród ich użytkowników – obserwujących.
AFFILIATE MARKETING.
Współpraca z partnerami, którzy polecają produkty lub usługi marki swoim odbiorcom za pomocą specjalnych linków lub kodów. Celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez wynagradzanie partnerów za każdą transakcję dokonaną przez osoby, które skorzystały z ich linków – poleceń.
TWOI KLIENCI JUŻ DAWNO SĄ ONLINE. DOŁĄCZ DO NICH.
Przeniesienie działalności firmy do Internetu jest nie tylko koniecznością w dzisiejszym świecie, ale także świetną okazją do rozwijania firmy.
PROJEKT FIRMA RODZINNA. W JAKI SPOSÓB POMAGAMY.
To usługi skierowane do przedsiębiorców i małych firm.
“TWOJA FIRMA”
Takie usługi to skuteczny biznes w dobrym stylu.
Każda firma potrzebuje takich narzędzi do pracy.
To zmienia wiele w pracy każdej firmy.
STWORZYMY TO, CZEGO POTRZEBUJESZ.
Oszczędzimy twój czas, zasoby i damy wsparcie.
Dobrego dnia.