Internet i mała firma. Jakie to daje możliwości?

Internet to już integralna część życia.

W Polsce blisko 80% osób ma dostęp do Internetu.
Więcej niż połowa z nich, czyli ponad 25 milionów aktywnie z niego korzysta .

Średnio dziennie oznacza to korzystanie z komputera i spędzanie w Internecie ponad 4,5 godziny dziennie.
Urządzenia mobilne to dodatkowo 2 godziny dziennie.

To ponad 6 godzin dziennie.

To statystyka, ale liczby i tak mówią za siebie.

Social Media to narzędzie dla firm.

Z każdym rokiem media społecznościowe są coraz bardziej powszechne i używane.

Jednak okazuje się, że profil firmowy w social media to nie wszystko.

Strony internetowe nadal są potrzebne, użyteczne, często wręcz niezbędne.

I dla firm i dla klientów.

Strona internetowa. Co daje firmie.

Ilość kanałów komunikacji, w dobie mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych i innych kanałów komunikacji, może sprawiać wrażenie że strona internetowa jest zbędna lub przestarzała.

To bardzo mylny pogląd.

Strona internetowa jest bardzo istotna w działalności każdej firmy, to wizytówka twojej firmy w sieci, która może przynieść ci wiele korzyści, jeśli będzie dobrze zaprojektowana i zoptymalizowana.

Dlaczego?

Badania wykazały, że około 70-80 procent osób przed podjęciem decyzji o zakupie, skorzystaniu z usługi lub podjęciu współpracy z firmą najpierw sprawdza stronę internetową.

Dobrze zaprojektowana strona internetowa to wizytówka firmy, posiadanie strony to niezbędny wymóg.

Weź to pod uwagę.

Powody, dla których firma powinna mieć stronę www.

Poniżej zamieszczamy przykłady pokazujące, że warto mieć stronę internetową, jeśli prowadzisz biznes, masz
firmę, lub myślisz o tym.

Większy zasięg i widoczność firmy w Sieci.

Wyszukiwanie. Ruch w sieci odbywa się za pomocą wyszukiwarek internetowych. W tej sytuacji strona internetowa to narzędzie, które pozwala dotrzeć do większej liczby odbiorców, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Wyniki wyszukiwania to mechanizm, któy można wykorzystać.

Pozycja strony w wyszukiwarkach.

Dzięki odpowiednim technikom optymalizacji dla wyszukiwarek, możesz poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania i tym samym przyciągnąć więcej ruchu na swoją stronę. Sprawić, by twoja firma była bardziej widoczna dla potencjalnych klientów.

Promocja, reklama.

Możesz także wykorzystać inne kanały promocji, takie jak reklamy Google, Facebook czy Instagram, aby kierować ludzi na swoją stronę i zachęcać ich do kontaktu lub zakupu.

Sklep online.

Jeśli sprzedajesz biżuterię online, możesz stworzyć atrakcyjne reklamy wideo lub graficzne, które pokażą twoje produkty i skierują zainteresowanych na twoją stronę.

Informacja i komunikacja. Zachęca klientów.

Informacja. Strona internetowa to doskonałe miejsce, gdzie możesz zapewnić swoim klientom wszystkie niezbędne informacje o swojej ofercie, cenach, warunkach współpracy czy sposobach płatności.

Kontakt z klientami.

Możesz także umożliwić im łatwy kontakt poprzez formularz, czat, e-mail lub telefon.
Im więcej opcji komunikacji dasz swoim klientom, tym większa szansa, że skorzystają z twoich usług lub produktów.

Usługi twojej firmy.

Jeśli oferujesz usługi księgowe, możesz umieścić na swojej stronie kalkulator podatkowy, który pomoże klientom obliczyć swoje zobowiązania i zachęci ich do skorzystania z twojej pomocy.

Relacja w klientem, coraz ważniejszy czynnik.

Relacja. Strona internetowa to nie tylko sposób na pozyskanie nowych klientów, ale także dobry sposób na utrzymanie tych którzy są klientami firmy.

Blog, newsletter, social media.

Na swojej stronie możesz prowadzić blog, newsletter lub media społecznościowe, aby dzielić się z klientami wartościową wiedzą, poradami czy inspiracjami.

Oferty, zniżki.

Możesz także oferować im specjalne rabaty, bonusy czy programy lojalnościowe, aby docenić ich zaufanie i zaangażowanie.

Newsletter – Sklep online.

Jeśli prowadzisz sklep z odzieżą dziecięcą, możesz wysyłać swoim klientom newsletter z poradami dotyczącymi mody dziecięcej oraz informacjami o nowościach i promocjach.

W kolejnym poście opiszemy to szerzej.

Masz firmę?

Dołącz do nas.

Projekt Firma Rodzinna.

Stworzymy to, czego potrzebujesz.

Pomożemy Ci.

Skontaktuj się z nami i umów się na bezpłatną konsultację.

Nasza strona www – formularz kontaktowy, zapis, zostaw wiadomość.

lub

Wizyta u nas, telefon, mail, Facebook.

Oszczędzimy twój czas, zasoby i damy wsparcie.

Bezpłatna konsultacja pomoże, wyjaśni, dowiesz się szczegółów.

Zapraszamy do współpracy.

Dobrego dnia.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *