Kontakt z nami

Masz pytanie, szukasz informacji, skontaktuj się z nami.

Nasze biuro

10 Lutego 19/5, 81-364 Gdynia. Polska.


Nasz mail:

biuro@projektgdynia.com.pl



Nasz telefon:

+48 531 583 573 kom.

058 354 85 73 biuro

Projekt to usługi dla małego biznesu.

Projekt to Firma, która łączy usługi dla biznesu, social media, marketing, komputery i nowe technologie.

RODO – polityka prywatności

Kim jesteśmy: Projekt Spółka z o.o.

Adres naszej strony internetowej to: https://projektfirmagdynia.com.pl

Polityka prywatności RODO – informacja dla użytkowników Projekt Spółka z o.o.

Szanowny Użytkowniku:
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

Klauzula informacyjna Rodo:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:


1) Administrator Danych Osobowych – Administratorem Państwa danych osobowych jest firma ‘’Projekt’’ Spółka z.o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. 10 Lutego 19/5, kod pocztowy: 81-364. Spółka zarejestrowana, nr KRS: 0000654568, NIP: 586-23-13-099;
2) Osoba odpowiedzialna. Osobą wyznaczoną przez Firmę ‘’Projekt’’ do ochrony danych w Firmie ‘’Projekt’’ Sp. z o.o. jest Administrator Danych. Dane kontaktowe: biuro@projektgdynia.com.pl, tel: 058 535 61 60;
3) Cel przetwarzania. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy usługi naprawy /serwisu urządzenia / sprzętu elektronicznego / komputerowego oraz wykonania usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami – na podstawie rozporządzenia RODO art. 6 ust. 1 pt. B.
4) Odbiorca danych – w/w dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim. Może to nastąpić tylko dla instytucji upoważnionych z mocy prawa;
5) Przekazywanie danych do państw trzecich. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Okres przechowywania. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres : 10 lat lub do momentu zakończenia umowy serwisowej. Dotyczy to wszystkich profili działania spółki i wynika ze specyfiki działalności. Każdy klient może w każdej chwili zażądać usunięcia swoich danych, które zostaną usunięte;

7) Prawa osoby której dane dotyczą. Posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8) Prawo do skargi. Macie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9) Zasady podania danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne do pełnej i poprawnej realizacji umowy – wykonania usługi naprawy serwisu sprzętu / urządzenia elektronicznego. Jesteście Państwo zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości rejestracji w/w danych w systemie informatycznym serwisu, a w konsekwencji brak możliwości wykonania usługi naprawy/serwisu jak również brak możliwości kontaktu Serwisu z Panią/Panem jako klientem. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne do pełnej i poprawnej realizacji umowy – wykonania usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami – w celu zarejestrowania w systemie, podania danych niezbędnych do podpisania umowy pośrednictwa oraz zgody na kontakt drogą telefoniczną, mailową, w czasie wykonywania usługi pośrednictwa oraz na kontakt telefoniczny i mailowy w czasie świadczenia usług serwisowych.
Zgoda dotyczy również otrzymywania drogą elektroniczną informacji związanych z serwisem elektronicznym i usługami pośrednictwa obrotu nieruchomościami. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta lub odwołana a dane usunięte lub skorygowanie według życzenia klienta.

10) Sposoby przetwarzania / Profilowanie. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.

Formularze kontaktowe

Ciasteczka

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku.

Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone, kiedy zamkniesz przeglądarkę.

Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.